2008-04-07
 14:14:22

Helgen är över.

O ledigheten lika så. Blev väckt av den trevliga pers. samordningen i morse. Lite smått trött o nyvaken tackade jag ja till jobb i kväll o i morgon. Fint. Men mycket mer jobb vill jag inte ha denna veckan, har en helg på L att se fram emot. Behöver vara något så när utvilad. Blir nog bra det där.
Hade en mycket trevligt lördag, lunch o kaffe i solskenet hos mor o far, middag hos Erik med gammalt fint folk o sen en sväng på fest med godingarna. O den goaste Sara var hemma o roade sig med mig. Det tyckte jag mycket om. Det blev en sväng på Statt, med mycket trevligt o känt folk. Finfint! Sen till hemmets lugna vrå. Bra, bra!
Gårdagen var mysig o moffig. Den bästa söndagen på mycket länge. Underbart!
Nu är det kaffe, en cigg o kent i högtalarna som gäller innan det är dags för jobb. Njutning!


Em-pem
PUBLICERAT: 2008-04-07, 14:31:00 | URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Hjälp mig att hjälpa andra på min blogg, genom att ge synpunkter på vad jag skrivit, berätta om du har egna erfarenheter, eller om du har några tips? Tack! / Ems



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: