2008-04-18
 14:14:47

Underbara vår!

Nyss hemkommen från en lång lunchfika i solen med Anna o Sebbe. Grymt skönt att sitta o gassa lite i bara t-shirt. Så fint så!
Fick mig en trevlig överraskning när jag kom hem också, fick tillbaka pengar från en inbetalning jag betalat för mycket på. Det är ju fint i sig, men sen visade det sig att jag fått lite aktieutdelning från Ericsson o SEB, det gillar vi! Nu är jag inte näst intill pank längre. Känner mig nöjd med det mesta i detta nu. Fint fint :).

I morgon är det bus o trevligheter som står på planeringen, ska bli riktigt roligt! :)

Bäst o ta sig en kopp kaffe (o den goda cheesecaken sen i går) o sätta sig på balkongen o njuta lite innan solen försvinner!


Jonna
PUBLICERAT: 2008-04-18, 14:25:37 | URL: http://JONNAat.blogg.se

Tävling i bloggen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: