2008-08-21
 13:03:24

Torsdag.


Jag har haft mig en riktig slöarvecka.
Det enda jag har, o kommer att jobba var 7-11 i dag.
Riktig lyx.
Sen att jag har jobbat arslet av mig hela sommaren innan är ju en annan sak.
Skönt med lite lediga dagar nu.
i morgon åker jag o mor till IKEA o kikar lite.
En soffa ska inhandlas så småningom.
Bäst att åka o provsitta/provligga lite.

Annars händer inte så mycket.
Går runt o försöker få dagarna att rulla på odramatiskt som möjligt.
Det funkar rätt fint, faktiskt.
Men ibland så måste jag tydligen stanna upp o tänka.
Det är mindre kul.
Men det måste få komma ut, säger de som vet.
Jahopp.

Ska o kika på ett hett byte i lägenhetsletandet i eftermiddag.
Håller alla tummar o tår för att den är tipptopp.
Det vore nice.
jag i alla fall vet lite hur framtiden kan tänkas bli.

O förresten,
 i dag slängde jag in en anmälan till Högskoleprovet.
Spännande.


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Kom i håg mig

( 2 dagar till underbar musik )


Ina
PUBLICERAT: 2008-08-21, 15:25:20 | URL: http://inisen.com

Härligt att det går framåt! Och hoppashoppas att lägenheten är perfekt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: