2008-02-25
 15:16:50

Duktig.

Är i fullt sjå med tvätten i detta nu, första maskinen är i gång. Tänkte även slänga i sängkläderna i dag, så i natt kommer vi sova gott så gott!
Vilket jag inte gjorde natten som var, blåsten störde min skönhetssömn, illa, illa! Jag brukar ju kunna sova som bäst när det är oväder, konstigt men sant. Aja!
Var i väg o hade lunch fika med en kär sambo o ett stycke Johan, trevligt, trevligt. Sen blev det på stan o kika lite, det enda jag hittade var lite nässpray o badolja. Apoteket is the shit! Hoho.
Sitter här o laddar inför veckans händelse på torsdag, ska bli underbart med lite kent igen. Det var ju trots allt tre månader sen sist ;). Addicted..? Åjo, men det är ju så härligt! Så nu är det alla album som rullar på mediaplayern, lovely!

"Var du än ville gå så földje jag med dig
Jag var tärnan vid ditt släp, din livegna lakej"

- J.Berg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: