2008-02-18
 18:39:36

Invigning.

Nygammal i gemet.
Upptäckte när jag tippade runt här att jag hade en blogg, dock alltför längesedan så vi startar om på ny kula!

Sitter just nu o väntar på att ett stycke tvättmaskin ska bli färdig. Mycket roande sysselsättning. Yes!
Men bättre det än o slöa till i soffan (vilket jag iofs gjorde en halvtimme, men men :) ). Är inne i en mycket lägenhetsvänlig period, jag går runt o plockar o fixar som aldrig förr, det var länge sen det såg rent ut så här pass länge. Skönt, o jag tror fredrik är rätt nöjd :).

Är rätt trött o sliten efter helgens bravader, en helg i stockholm med de fina flickorna, det är inte ofta vi ses allihop, men när det väl händer är det grymt härligt. Lovely! Tack, vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: