2008-02-22
 14:39:54

Jodå.

Jag tog mig allt ut i blåsten. Dock bara till bilen o från parkering till Sultans. Men men, det är lite utomhus i alla fall. O eftersom jag var hungrig o blodsockret var taskigt pallade jag inte o fickparkera så det fick bli till o ta en parkering långt bort, så lite promenad blev det allt :). Pajen smakade sådär, men sällskapet var trevligt.
Snart dags o smita till jobbet också, känner mig hur laddad som helst. Eller inte. Skulle helst av allt vilja ligga hemma på soffan o moffa o kika på någon film en fredagkväll som denna. Men det går icke! Men 20.10 går det mycket bra, då är det soffan o jag som har det mys. Lovely :).
Nehe, ta o börja ladda inför en kväll med gamlingarna.

Tada!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: