2008-02-19
 19:38:12

Moffareftermiddag/kväll med mor.

Ja, det blev en sådan. Tokigt :)
Hon kom med ett par läskigt goda o stora semlor. Så nu är årets semla uppäten. Nu får det vara nog, tror jag ;).
Efter lite prat om allt o inget, o lite luggklipp så tyckte hon att vi behövde lite mat i magarna. Och anledningen till att gå ut o äta löd; "Jag måste ju få bjuda på en försenad namnsdagsmiddag!". Tack, mamma!
Olympos blev ärade med ett besök, en mycket god pizza slank ner. Mumma! Blev lite för mätt, så nu ser jag sådär läckert gravid ut. Men det var det värt!

Ringde förövrigt till Kommunal förut o diskuterade lite om min lön, o jag hade så rätt. De skrattade när jag sa vad jag får i timmen o hur gammal jag var. När jag sedan sa vart jag jobbade så föll kommentaren om min kära chef "-Ja, hon är ju lite vrång.." Det gjorde min dag :).

Nu är det nog allt dags för lite slött tvtittande o sen vika lite tvätt o invänta den goaste! Fin, fint!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: