2008-02-21
 11:56:27

Skryt.

En ledig dag som denna så sitter jag o filar lite på mitt personliga brev som ska skickas med i ansökningen till skolan inför hösten. Nu tusan ska jag väl få vara välkommen. Fick ett rek.brev med mig från chefen i går också, känns bra det :). Men jag är grymt dålig på att skriva ner sådant som jag är bra på, känns bara som att man försöker skryta. Usch, jag är inte ett fan av personliga brev. Men ska det vara med så ska det.
Jag o min kära hade förövrigt en mycket mysig natt. Jag somnade med tvn på i sovrummet o han sov i soffan. Det är så härligt med den fina närheten ;). Men vi är ack så lyckliga ändå :).

Nehe, återgå till det där brevet. Yes, box!

Dagens:
The remedy (I Won´t worry) - J. Mraz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: