2008-07-07
 14:33:38

Måndag.

Regn o rusk.
Inte alls kul med ledighet.
Men film i soffan är iofs inte helt fel :).

Har haft mig en mycket bra helg.
I fredags var det mat ute hos mor o far.
Sedan åkte jag, min karl o bror
in till staden o satt på trallen hos Olsson
o umgicks med fint folk.
Mycket trevligt!
Lördagsförmiddagen ägnades åt städning,
sen dök Fredriks kusiner upp och vi förstötade
inför kvällens bravader.
Överraskningsfest för Fredriks faster.
Och vi var först på plats förövrigt.
Kors i taket!
Det var en mycket trevlig kväll
med god mat, dryck, trevligt umgänge och dans.
Upptäckte lite skillnaddansen hos
de två generationerna karlar i Magnell/Andersson släktet,
men ack så skoj.
Vi lämnade festen runt två o tog en sväng
upp till oss o roade oss lite till.
Runt fem drog Fredriks bror sig hemåt,
då var det dags för sängång.
Tur att man var helt slut så det gick att somna i ljuset :).
Söndagen var rätt seg.
Klippte ett stycke kusin o sen till Sultans
för intag av mat.
Smörgåstårtan satt mycket fint :).
Hem en sväng o kopplade av o sen
vidare till jobbet 16.15-21.15 grannavdelningen.
En underbart lugn kväll.
Tänk vilken skillnad det är.
My gosh!

Ska ta mig ut en sväng till mor snart.
Om jag får arslet ur vagnen, vill säga!
Fast hon skulle visst baka bullar.
Bäst o sätta fart ;)

En liten parentes, jag, Madde, Hanna o Matilda
ska upp till storstan o se Jason Mraz i höst!
Vilket underbart konsert år jag får!
Alla favoriter kommer att få ses.
Känner mig mycket nöjd!


Dagens visa

kent - Gravitation
(5 dagar kvar :))


Emma
PUBLICERAT: 2008-07-07, 16:02:53 | URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Låter som en riktigt bra helg =D Och konserter är det inga fel på! Det borde man (jag!) komma iväg på oftare. Jag var på KISS, och det var helt underbart bra, även om det inte är ett favorit band.


Madde
PUBLICERAT: 2008-07-08, 10:45:29 | URL: http://madeleineb.blogg.se/

Vi kommer få det grymt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: