2008-06-02
 15:54:37

Måndag.

Så var helgen över.
En underbart bra sådan!

Fredagen bjöd på 30-års fest.
Med mycket folk, mycket vin och dans.
Riktigt lyckad tillställning!

Efter mycket sömn (o vatten) så var det lördag.
Dags för bröllop mellan Micaela o Gustav.
Underbart väder var det o allt var på topp.
Det var riktigt stämningsfullt o vackert.
När brudens kära lilasyster sjöng "Utan dina andetag - Kent"
blev det ståpäls o tåriga ögon.
Tur att man inte är så blödig.
Shit!
Den tjejen kan sjunga hon!
Efter ringväxling, ännu mer underbar sång
och den tradtionella riskastningen bar det
av mot bröllopsfesten.
Riktig god mat, god dryck o trevligt sällskap.
Alla var på toppenhumör trots den varma lokalen.
Många tal, mycket tårar och härlig stämning.
Sedan blev det dans långt in på natten.
Underbart!
Tack, för en riktigt fin dag/kväll/natt!

Väl hemma, mitt natten tyckte jag o Fredrik
att det vore fint o dansa lite till.
Två timmar senare somnade vi sött i varsitt soffhörn.
Har kikat på låtlistan sen den natten.
Mycket vacker o fin musik.

Josh Groban - You raise me up (Förövrigt "vår" låt. Mys!)
Chicago - Hard to say I´m sorry
Kent - Kräm (så nära får ingen gå)
Kent - Om du var här
Lars Winnerbäck feat. Miss Li- Om du lämnade mig nu
Kent - På nära håll
Kent - Ansgar & Evelyne


Ska tilläggas att F somnade något
tidigare än mig, o jag "kentade" lite extra på slutet ;)


     



   



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: