2008-06-30
 11:04:30

Måndag.

Ledig dag i dag.
O lite blödig är jag.
Jobbat lite för mycket, kanske..?
Lite för stressig helg på jobbet..?
Jag är inte den som börjar
grina till soundtracket i en tv-serie.
Men jodå, i dag så.
Fint.
Därför ska jag vila, vila, vila idag.
Kanske plocka undan lite.
Lite bara.

Jag o min karl hade en mysig kväll i går.
Han kom hem runt sex,
kom o la sig i soffan bredvid mig o satte
på "Da Vinci koden".
45 min in i filmen sov vi båda två.
O missade  EM-finalen,
det känns lite bittert såhär i efterhand.
Men ack så skönt det var med sömn!

Nu ska jag dricka lite kaffe o kika film,
i detta tråkväder går det mycket bra!


Dagens visa

Sheryl Crow - Always on your side
(Förövrigt soundtrack  till serien "Desire",
som jag fällde lite tårar till i morse. Mystiskt det där.)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: