2008-06-18
 14:26:40

Onsdag.

Long time, nothing written.
Men nu så.

Jag innehar mini-semester.
Typ.
måndag drar sommarschemat i gång.
Lite ledigt förtjänar jag så denna vecka har
bara bestått av introduktionsdagen i går.
En trevlig dag, kul o se de nya
(o de gamla godingarna) som
jobbar på bygget i sommar.
Jag tippar på en tipptopp sommar.
Klockan 06.45 på måndag drar
jag igång uppe på K.
Härligt att träffa "mina" tanter o gubbar igen :).

Snart är det midsommar också.
Verkar bli en regnig sådan i år (igen).
Men kul kan man ha ändå.
Vi tar en favorit i repris från förra året
o hyr Krämbol-stugan.
Skillnaden är att jag är ledig o behöver inte
sova tidigt
o kan njuta lite i badtunnan o bastun.
Greeeat!
Kan bli en fin tillställinig :).


Dagens visa

kent - LSD, Någon?


Lite kaffe på det här kanske..?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: