2008-06-09
 17:53:42

Måndag.

typiskt!
Typiskt mig.
Att sätta igång o blogga när jag ska iväg.
Heja!
Men men, måste ju underhålla mina trogna läsare ;P

Helgen
har varit fin, riktigt kul.
Lördagen spenderades på ett berg/sandstrand
med min älskade, Hanna o min bror.
Sebbe slöt upp efter ett par timmar också.
underbart att bara slappa, sola o bada.
En härlig dag!
kvällen var det kubb (as usual).
Sen i väg till fest o vidare till öltält o Statt.
Jag hade mig en riktigt härlig kväll!
Insomning runt fyra med en Tessan i soffan intill.
Fint :)

Söndagen var sliten.
Hade tvättid o var så illa tvungen
o härja upp o ner i trappen.
Rena kläder är bra har jag hört.
Min kära passade på att njuta av solen.
Jag hade inte pallat med det,
soffan var rätt nice mellan varven ;)

Så med rena kläder, positiv inställning
och bra humör slänger jag med lite bilder!

   
   
 

De två sista är mest med för att bevisa att vi i allafall är söta när vi sover ;)


Dagens visa

Melissa Horn - En famn för mig


..o till sist så ett grattis för Ina till förlovningen :)




Ina
PUBLICERAT: 2008-06-10, 12:47:39 | URL: http://inisen.com

TACK söta du :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: