2008-03-26
 14:55:32

Lördag mitt i veckan.

Ja, i dag  har jag min lördag. Eller nåt sånt. Är ledig i dag o i morgon sen är det jobb åtta dagar i sträck, men det är på K, helt underbart! Gillar verkligen o jobba där uppe, så skönt folk man jobbar med o härliga boenden. Fin fint! Blir även lite gästspel nere på L nästa vecka också, variation är bra!
Det var tänkt att jag skulle ha sovmorgon i dag, men då tyckte de på sjukhuset att jag skulle komma 8.00 istället för 11.30. Så det var bara att pallra sig dit. O sen "shoppade" jag loss på Apoteket, kul. 500 svenska kronor. Man märker att man är vuxen när man får betala fullt pris på vissa läkemedel. Shit. Tur att det är lön i morgon :).
Sitter här o lyssnar lite på Amy Winehouse, rätt härligt gung måste jag medge. Hoppas jag får upp lite mer gung för att ta mig upp härifrån o städa lite. Den som lever får se!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: