2008-10-04
 13:40:41

Lördag.

Nu har det gått sådär lång tid igen.
Attans.

Mycket har hänt.
Flyttningen gick smärtfritt,
fick komma in redan förra torsdagen.
Nice, nice.
Jag har jobbat mycket.
Bäst att passa på nu när jag lever som jag gör.
Yes.
Sen har min mor skrämt slag på mig också.
En härlig promenad för oss slutade på akuten.
Illa.
Så nu går hon runt med gipsad handled o är rastlös.
Bäst att detta inlägg blir långt så hon har att göra ;).
Var ju även på Jason Mraz förra helgen.
Den mannen kan underhålla, han!
Är grymt nöjd.
Kan absolut tänka mig att se honom igen.
Grymt!

I går var det IKEA som gällde.
Saker blev det.
Det visade sig att VI är grymma på att packa rätt.
Det fanns inte många millimetrar tillgodo.
Men det gick.
Fint fint!
Så kvällen i går och dagen i dag har bestått
av skruvande o hamrande.
Spännande.
Kommer bli nice till slut.
Nu är det bara soffan jag väntar på.
Sen så.


Bäst att kila ner o hämta upp lite tvätt.
Kan bli surt annars.


Dagens visa

kent - Berlin

( Mitt egna soundtrack )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: