2008-10-10
 11:47:54

Fredag.

Nu är det helg.
Fint.
Befinner mig i ett blåsigt Halmstad.
 Kommer nog att bli en finfin helg trots blåsten.
Bra, bra.

Jag är på jakt efter lampor.
En till taket o en till golvet.
Det är svårt.
Men ack så kul o kika på.
Jag är lite av en "lampoman".
Me like a lot!
Yey.


Jag känner att min fantasi inte är på topp för bloggande.
Det är rätt illa.
Jag har helt klart tappat formen.
Attans!

Btw, det var "Top Ten at Ten" med kent på Mtv i dag.
En mycket fin upptäckt.
O därför slänger jag in min topp 10.
Fantasifullt till max.
Here it goes!

1.
På nära håll
2. Berlin
3. Kevlarsjäl
4. Utan dina andetag
5. Velvet
6. En helt ny karriär II
7. LSD, någon?
8. Klåparen
9. Just like money
10. Mannen i den vita hatten ( 16 år senare )

Det där var svårare än jag trodde.
Gosh!
Det finns så mycket bra.


Dagens visa

Lars Winnerbäck - För Dig
(
 Helt enkelt för Dig )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: