2009-04-07
 20:21:11

Tisdag.

Ja, jag vet.

Hade en härlig helg med underbart väder o familj på visit.
Ahh!
Vi var nere på Tylösand o strosade o mamma lekte fotograf, as usual :).
Sedan var det allmän visning av det mesta av det bästa i Halmstad.
Var även ute hos svärföräldrarna på kaffe o den utomordetligt goda ananaspajen.
Mums!

Vi har lyckats få upp bokyllan nu också.
Äntligen kan vi börja få lite ordning här hemma.
Har ägnat dagen åt kartonguppackning.
Oj, så spännande.
Men härligt när det är klart!

Är förövrigt bitter på kanal5.
De spolierar min tv-kväll både i dag o i morgon.
Jag får visserligen hem min man redan i morgon,
så jag känner mig till belåtenhet trots allt!
Att spendera hela 5 dagar i sträck tillsammans
är mycket ovanligt o lite lyx.
Can´t wait!


Dagens visa

kent - Håll ditt huvud högt


Madde
PUBLICERAT: 2009-04-08, 16:38:00 | URL: http://madeleineb.blogg.se/

Glad Påsk på er nere i Halmstad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: