2009-06-04
 12:53:20

Torsdag.

Strålande sol o ledig dag.
Det om något är livskvalité.

Har genomfört min introduktion inför sommaren i veckan.
Det blev mest repetition på sådant jag redan vet.
Men nyttigt att gå igenom allt igen.
O kronorna rullar in också.
Inte helt fel.

Nästa vecka får vi finbesök härnere :).
O till Ge-kås ska vi.
Ska bli mys!

Förövrigt så har innehållet i våra köksskåp flyttat ut i vardagsrummet.
De var här i veckan o besprutade skåpen,
efter äcklig upptäckt av snuskiga saker i russinpaketet.
Yuck!
Jag klarar inte av sådant.
Ryser bara jag tänker på det.
Usch usch.

Nu lite sol på ballen o snart lunchdags!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig

( Mer sommar än så blir det inte. )


Madde
PUBLICERAT: 2009-06-04, 19:32:09 | URL: http://madeleineb.blogg.se/

Nu är det ni som har lyxet = Sol!

Här är det regn, regn och åter regn. Ska tydligen fortsätta så i X-antal dagar, hur tråkigt kan det bli. Man blir ju tjock av sånt här väder, sitter bara inne, tittar tv och äter för mycket av det goda. Ha det gott.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: