2009-03-26
 18:31:59

Torsdag.

I dag har jag lekt hemmafru.
Lite i vart fall.
Jag har bakat smulpaj.
O i brist på havregryn hemma så tog jag musli.
O det, mina damer o herrar, blev superbt!
Lagom knaprigt o otroligt gott!
O så har jag gottis o bjuda på när min kärlek kommer hem i kväll.
Jag gillar torsdagar.
Om jag glömt att nämna det ;).

I övrigt så har jag mest druckit kaffe
o setat o lapat sol på balkongen i dag.
Promenaden uteblev, tyvärr.
Pajen övertog mina tankar o sen började mörkret falla.
O i morgon ska det tydligen bli skitväder.
Attans!
Fast iofs, då FÅR man vara inne o mysa hela dagen.
Dock så ska vi förmodligen bygga bokhylla i morgon.
Kan bli intressant.

Nu är väntan snart över.
Om en halvtimme trillar det in fina saker genom dörren.
Mums!


Dagens visa

Röyksopp - Eple


Madeleine
PUBLICERAT: 2009-03-27, 17:34:13 | URL: http://madeleineb.blogg.se/

Paj är aldrig fel :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: