2009-11-04
 17:56:29

Det är mycket nu.

Bara en vecka sen.
Det börjar ta sig (som pyromanen sa)!
Och humorn är på topp, ja.

Winnerbäck var kalas!
Det märktes dock att premiärnerverna spelade in lite.
Men trots det en underbar kväll!
Tack, mamma :).

En ledig dag i morgon.
Sådana är alltid välkomna, man blir bra seg i huvudet av att gå upp tidigt alltför många dagar i sträck.
Jag ska inte göra ett skvatt heller.
Det jag gör bäst, med andra ord.
Eller kanske skriva lite på alla uppgifter till skolan.
Kan vara bra att ha lite framförhållning så jag slipper det där med att sitta och skriva i sista stund.
Jag har faktiskt blivit duktig på att undvika det.
Heja!

Helgen skulle ha bestått av praktik men jag och min handledare räknade lite på det och timmarna går ihop ändå.
Härligt och oväntat!
Det kan eventuellt bli en tur till Gislaved för att heja fram Katrineholms Volley damer till seger.
Om nu inte min kära sambo far till Tyskland.
Den som lever får se!

Nu väntar vinglaset, det varma badet och Grey´s Anatomy!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Ett sällsynt exemplar

( En fin hyllning till fansen )


i n i s e n
PUBLICERAT: 2009-11-04, 19:12:28 | URL: http://inisen.com

Tack söta för din kommentar! ♥


Sara
PUBLICERAT: 2009-11-08, 08:28:56 | URL: http://svammelsara.blogspot.com

Jag hittade hit via Towes blogg :)

Kul att ha en blogg till att följa.

Hoppas allt är bra med er!

Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: