2009-11-18
 18:13:35

Pisseväder och snålblåst.

Att bo vid kusten är härligt.
Förutom när det blåser, för då blåser det ordentligt.
Och i dag är en sån dag, balkongdörren är nästintill omöjlig att få upp och inglasning skakar.
Med andra ord så är det en perfa kväll för te och mys under filten i soffan.
Vilket jag även behöver för att kurera mig.
Känner mig helt slö i kroppen och har någon grads feber.
Men om det är sjukdom eller brist på sömn är frågan.
Har inte kunnat somna förrän alldeles för sent de två sista kvällarna.
Inte bra alls.
Och jag har inte tid att vara sjuk, alldeles för mycket i skolan för det.
Ska ägna den lediga dagen i morgon åt att göra sista uppgifterna i första kursen som snart är över.
Grymt skönt!

I kväll blir det, som sagt, mys under filten i soffan och sen lite underbar Grey´s Anatomy.
Om jag blir tvungen att avancera till tvn i sovrummet är en annan sak.
Min sambo har inte riktigt förstått det bra med den serien.
Konstigt det där ;).


Dagens visa

kent - Svarta linjer

(
Jag har inte köpt Röd än, hur tokigt är inte det? )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: