2009-11-16
 15:55:57

Saknad.

Sitter här o lyssnar på Jason Mraz o längtar till Katrineholm.
Det blev alldeles för länge mellan besöken nu.
Staden i sig är inte inte så mycket att sakna, men människorna är bra fina.
Just Jason Mraz är lite Katrineholm för mig.
Kommer i håg första gången jag hörde "I´m Yours",
en sommarkväll för 3,5 (?) år sen.
En härlig tid utan världsliga bekymmer.

Det blev visst lite sentimentalt här.
Det är inte det att jag inte trivs härnere, men ibland blir jag sådär översaknig.
Men snart är det jul..?
O bror kommer förmodligen ner till helgen.
Så en liten dos Katrineholm får jag allt innan.

Har varit på Blodcentralen i dag, ska försöka mig på att bli blodgivare.
Vi får se vad resultatet ger.
Det är ju gratis fika ;).


Dagens visa

Jason Mraz - Who needs shelter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: