2010-04-26
 18:25:44

Här står tiden still.

I dag har jag gjort min medmänskliga plikt o. lämnat ifrån mig lite bloood.
Vilket innebär att jag har småont i huvudet o. är trött i dag.
Det tenderar att bli så efter att ha blitt av med 10 % av det röda i kroppen.

Kvällen blir lugn, lite filmtittning o. slöhäng i soffan.
Det är grejer det!
Sedan är det praktik resten av veckan, den allra sista.
Sen är det bara en en månad kvar av skola innan sommarlov.
Hur göttans är inte det?!
Sen blir jag lite extra pepp när jag inser att det är dryga två veckor till Katrineholmsbesök.
Vilket också innebär att det snart är det dags för kryssning, wohooo!!
O. ja, jag har en förkärlek för nedräkningar.


Dagens visa


kent - En timme en minut


Lina
PUBLICERAT: 2010-04-28, 00:06:59 | URL: http://sweetdreamer87.blogg.se/

och vad vi ska kryssa sedan! Hääääärligt! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: