2010-04-13
 14:10:54

På en väg mot bättring.

Jag tror att min förkylning börjar lägga sig, wohoo!
Jag gjorde något i måndags som jag knappt aldrig gör, sjukanmälde mig.
Jättedålig känsla efteråt, men förmodligen behövligt för kroppen.
Dock bittert att det var första praktikdagen, var nog det som sved mest.
Men i morgon ska jag allt dit!
Ska bli skoj att få prova på något helt nytt.

Solen skiner som aldrig förr härnere i södern.
Trist att man inte riktigt kan utnyttja det till fullo, men förhoppningsvis visar den sig fler dagar.

Nu ska jag hosta mig fram till kaffebryggaren o. få mig en go´ kopp!


Dagens visa

Melissa Horn - Jag kan inte skilja på


Madeleine
PUBLICERAT: 2010-04-14, 22:10:39 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.

När är det planerat att bli K-holms bo igen då? :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: