2010-01-13
 13:03:06

I´m back!

Jag är sämst.
I alla fall när det kommer till bloggning.
Men nu är jag åter på banan igen, det visar sig hur länge det håller denna gång :).

Skolan rullar på, tre kurser är nu avklarade.
Känns riktigt bra och resultaten är jag nöjda med.
Så gott så!

Jag blir ett år äldre snart.
Var tog det tjugofjärde året av mitt liv vägen?
Undan har det gått, men trevligt har det varit!
Det blir kalas på lördag, kan nog bli en lyckad tillställning det där.

Julen försvann från vårt hem igår.
Snacka om att jag var aktiv.
My gosh!
Tycker det är grymt skönt att allt är som vanligt igen.
Trivs faktiskt liite bättre med det!

I dag har jag sällis av en golvläggare.
Alltid trevligt.
Vårat kök är i stort behov av denna uppiffningen.
I vår ska även luckorna få ny färg och nya handtag.
Lovely!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Ett sällsynt exemplar


Madde
PUBLICERAT: 2010-01-13, 15:25:35 | URL: http://madeleineborjesson.blogg.se/

Grattis i förskott Malin! Hoppas du får en fin dag. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: