2010-07-06
 17:13:41

Vid ett nedbränt stadshotell, hänger minnen envist kvar.

Jag är äntligen lite ledig!

Denna dagen har jag roat mig med att plocka här hemma.
Skitkul, verkligen.
Men det kanske tittar in en själ eller två imorgon,
måste ju ha det lite presentabelt ändå.
Morgondagen kommer att bestå av Kolmården på dagen med mor o. bror.
På kvällningen blir det afterwork med jobbet hos grannen.
Ja, Rhodos alltså.
Sen kubb i sjukhusparken, härligt med gångavstånd ;).
Därefter väntar ännu en jobbhelg.
Den sista på ett par veckor.
Gött mos!

Jag känner mig lite bitter just nu.
Varför vet jag inte, men jag provar att bota med mat.
Puss!


Dagens visa

kent - Passagerare
(
11 dagar kvar till extas no. 2. )


Martin
PUBLICERAT: 2010-12-11, 23:35:05

Du gör det mycket svårare än det egentligen är, vad är min tystnad värd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: