2010-05-29
 12:57:59

And every night finds us rocking and rolling.

Jag tycker att tiden borde kunna gå lite fortare.
Det vore ohyggligt trevligt om det vore så.

I kväll bär det av ut på halv-vischan för fest hos en klasskompis.
Ska bli kanonskoj!
Vin o. en massa nya människor brukar vara en fin kombo.
Sen kommer ju även en hög av mina fina flickor att vara där.
Kan knappt bli bättre!

Gårdagskvällen var förjäkla trälig.
Ja, helt ärligt.
Jag startade den som brukligt med ett glas vitt o. Så ska det låta.
Sen då?
Ja, då hade jag det trist o. gick till sängs tidigare än vanligt.
Detta resulterade i att jag vaknade vid nio-snåret o. var pigg.
Kan tänkas bli en eftermiddagslur sen.
Man kan ju inte vara trött till kvällen, menar jag.


Dagens visa

Okkervil River - Lost Coastlines

( Nyfunnet, bra sheit! )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: