2011-02-02
 12:10:47

I am strong when I am on your shoulders.

Det går bra nu, kompis det går bra nu!
Jodu, nu flyter det mesta på mycket fint.
Fått utökat på vikariatet till 100 % från 1:a mars,
jag är så där fånigt kär (igen!) och Foo Fighters ska ses i sommar.
Happyface på det!
Den här veckan roar jag mig med att jobba tisdag-söndag.
Tokigt det kan bli ibland!
Sicken tur att jag trivs fint med att traska runt bland tanterna o. gubbsen.
En stoor fördel, gott folk!
Måste tillägga att ergonomiska tangentbord är crap.
Jag stavar ju bara fel hela tiden..?!
Dagens i-landsproblem, I say!
Nu ska jag hinka lite kaffe, snaska rester och sen jobba i kväll!
Puss!


Dagens visa

Josh Groban - You raise me up



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: