2011-10-14
 16:42:02

Och du, du är alltid suverän.

Fredag, fredag, fredag!
O en ledig helg, kan knappt bli bättre!

Förra helgen var la familia uppe i storstan.
Karlarna slängde vi in på öl o. whiskeymässa
medan jag o. mor for på spa.
Choklad/kakao massage stod på schemat.
Jag ska erkänna att jag gick runt o. sniffade på mig själv resten av den dagen.
Underbart!

Har ägnat den lediga eftermiddagen åt att knåpa med lite scrapbooking.
O imorgon ska jag hämta upp ännu mer pysselgrejer, julattiraljer denna gång.
Hemmagjorda julkort i år alltså, grattis släkt o. vänner!

Lutar åt en lugn kväll i soffan, med gotte o. Idol på schemat.
Myyys!

Lite kaffe nu, kanske?
Puss!


Dagens visa

Lars Winnerbäck - Fribiljett mot himlen


Madde
PUBLICERAT: 2011-10-14, 18:27:11 | URL: http://enresagenomlivet.blogg.se/

Hemmagjorda julkort, inte illa. Jag som är glad varje år jag kommer ihåg att posta våra :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: